CZ SR

Služby

Naše služby poskytujeme prioritně externím způsobem, nebo vzdáleným přístupem. V případě, že společnost má sídlo v Brně a okolí, umíme služby poskytnout i přímo u klienta. Portfolio našich klientů v ČR představují fyzické i právnické osoby z různých odvětví jako stavebnictví, média, reklamní agentury, grafická studia, provideři, maloobchodní specializované prodejny atd.

Vedení podvojného účetnictví

  • kontrola formální správnosti předložených dokladů
  • zaúčtování klientem dodaných prvotních účetních dokladů
  • vedení účetního deníku, hlavní knihy, salda pohledávek a závazků, pokladní knihy
  • vypracování a podání daňového přiznání k DPH, kontrolního výkazu a souhrnného hlášení
  • evidence a účtování dlouhodobého hmotného a nehmotného majetku
  • zaúčtování závěrkového účetních případů

Zpracování daňových přiznání

  • Daň z příjmu právnických osob
  • Daň z příjmu fyzických osob
  • Daň z přidané hodnoty
  • Daň z motorových vozidel
  • Daň z nemovitostí

Konzultace a poradenství

  • účetní a ekonomické poradenství
  • daňové poradenství zabezpečené daňovým poradcem
  • podnikatelské poradenství
  • poradenství při zakládání, změně a zrušení obchodních společností

Ostatní služby

  • zabezpečení statutárního a průběžného auditu
  • vypracování a podání statistických výkazů
  • vypracování ekonomických částí podkladů pro banky a finanční instituce
  • rekonstrukce účetnictví za minulé období
  • vypracování interních směrnic
  • vystavení vybraných prvotních účetních dokladů
  • zastupování před úřady státní správy
  • návrhy na provedení zápisu z valného shromáždění
  • zpráva informačních technologií

Zpracování mezd a personalistika

  • založení a vedení složky zaměstnance (trvalý pracovní poměr, dohoda, statutární)
  • vyhotovení pracovní smlouvy nebo dohody
  • vystavení a podání přihlášky a odhlášky zaměstnance
    do příslušných institucí
  • elektronické výkaznictví do Sociální pojišťovny / zdravotních pojišťoven
  • výpočet a zaúčtování mezd
  • vystavení mzdových rekapitulaci a platebních příkazů
  • vystavení a podání přehledů do příslušných institucí
  • vedení mzdových listů zaměstnanců
  • mzdové hlášení na daňový úřad
  • výpočet nemocenských dávek
  • vystavení dokladů při ukončení pracovního poměru (zápočtový list, potvrzení o příjmu)
  • vystavení a podání evidenčního listu důchodového zabezpečení
  • vystavení potvrzení pro zaměstnance
  • provedení ročního zúčtování daní zaměstnanců
  • podklady pro tvoření dohadných položky na nevyčerpanou dovolenou v běžném roce

Účetní dozor

  • analýza fungování účetního systému společnosti ve smyslu právní legislativy
  • okamžité odstranění zjištěných nedostatků
  • kontrola formální správnosti účetních dokladů
  • kontrola zaúčtování účetních případů
  • kontrola úplnosti účetnictví
  • součinnost při daňové kontrole
  • týdenní, měsíční příp. čtvrtletní účetní a daňová kontrola
  • spolupráce při měsíční a roční účetní uzávěrce
  • seznamování s aktuálními změnami v legislativě s případným komentářem a příklady
  • organizování výběrového řízení a zaučení nového pracovníka účetního oddělení, zavedení účetnictví ve Vaší společnosti