Služby
Naše služby poskytujeme prioritně externím způsobem, nebo vzdáleným přístupem. V případě, že společnost má sídlo v Brně a okolí, umíme služby poskytnout i přímo u klienta. Portfolio našich klientů v ČR představují fyzické i právnické osoby z různých odvětví jako stavebnictví, média, reklamní agentury, grafická studia, provideři, maloobchodní specializované prodejny atd.
Vedení podvojného účetnictví
- kontrola formální správnosti předložených dokladů
- zaúčtování klientem dodaných prvotních účetních dokladů
- vedení účetního deníku, hlavní knihy, salda pohledávek a závazků, pokladní knihy
- vypracování a podání daňového přiznání k DPH, kontrolního výkazu a souhrnného hlášení
- evidence a účtování dlouhodobého hmotného a nehmotného majetku
- zaúčtování závěrkového účetních případů
Zpracování daňových přiznání
- Daň z příjmu právnických osob
- Daň z příjmu fyzických osob
- Daň z přidané hodnoty
- Daň z motorových vozidel
- Daň z nemovitostí
Konzultace a poradenství
- účetní a ekonomické poradenství
- daňové poradenství zabezpečené daňovým poradcem
- podnikatelské poradenství
- poradenství při zakládání, změně a zrušení obchodních společností
Ostatní služby
- zabezpečení statutárního a průběžného auditu
- vypracování a podání statistických výkazů
- vypracování ekonomických částí podkladů pro banky a finanční instituce
- rekonstrukce účetnictví za minulé období
- vypracování interních směrnic
- vystavení vybraných prvotních účetních dokladů
- zastupování před úřady státní správy
- návrhy na provedení zápisu z valného shromáždění
- zpráva informačních technologií
Zpracování mezd a personalistika
- založení a vedení složky zaměstnance (trvalý pracovní poměr, dohoda, statutární)
- vyhotovení pracovní smlouvy nebo dohody
- vystavení a podání přihlášky a odhlášky zaměstnance
do příslušných institucí - elektronické výkaznictví do Sociální pojišťovny / zdravotních pojišťoven
- výpočet a zaúčtování mezd
- vystavení mzdových rekapitulaci a platebních příkazů
- vystavení a podání přehledů do příslušných institucí
- vedení mzdových listů zaměstnanců
- mzdové hlášení na daňový úřad
- výpočet nemocenských dávek
- vystavení dokladů při ukončení pracovního poměru (zápočtový list, potvrzení o příjmu)
- vystavení a podání evidenčního listu důchodového zabezpečení
- vystavení potvrzení pro zaměstnance
- provedení ročního zúčtování daní zaměstnanců
- podklady pro tvoření dohadných položky na nevyčerpanou dovolenou v běžném roce
Účetní dozor
- analýza fungování účetního systému společnosti ve smyslu právní legislativy
- okamžité odstranění zjištěných nedostatků
- kontrola formální správnosti účetních dokladů
- kontrola zaúčtování účetních případů
- kontrola úplnosti účetnictví
- součinnost při daňové kontrole
- týdenní, měsíční příp. čtvrtletní účetní a daňová kontrola
- spolupráce při měsíční a roční účetní uzávěrce
- seznamování s aktuálními změnami v legislativě s případným komentářem a příklady
- organizování výběrového řízení a zaučení nového pracovníka účetního oddělení, zavedení účetnictví ve Vaší společnosti